Vrátenie tovaru a reklamácia

 

 

Nemáte z dodaného tovaru radosť a chcete ho do 14 dní vrátiť? Je poškodené? Alebo ho chcete vymeniť za iný produkt? Je to jednoduché.

Prvým krokom je detailne vyplniť elektronický formulár. Vďaka službe Retino budete mať proces vrátenia, výmeny či reklamácie pod kontrolou od začiatku až do konca. Iste Vás milo prekvapí, ako u nás tovar ľahko a rýchlo vymeníte alebo vrátite.

Pri výmene alebo vrátení tovaru je nutné vrátiť nepoškodený tovar, bez známok používania v pôvodnom nepoškodenom obale.
Vrátený tovar riadne zabaľte do papierovej krabice a odneste ho do Vami zvoleného výdajného miesta v sieti Zásielkovňa - Packeta. V prípade, že tovar nebude riadne zabalený, bude Vám reklamácia zamietnutá. Akonáhle sa balíček vráti k nám, skontrolujeme ho a pošleme buď peniaze za vrátený tovar späť na účet do 14 dní alebo požadovaný nový produkt, ktorý odošleme okamžite.

V prípade, že ste k nákupu obdržali darček zadarmo a Vaša objednávka už pri vrátení produktov nespĺňa podmienky danej akcie, prosíme o vrátenie obdržaného darčeka. V prípade nedodržania podmienky, bude tento produkt spoplatnený čiastkou 4 eur .


Na náš tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote.

Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:


- Ak ste tovar používali na iný účel ako bol určený

- Úprava a zásahy do štruktúry výrobku

- Bežným opotrebovaním

- Údržba v rozpore s návodom

- Zanedbanie starostlivosti o výrobok

- Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou

 

Naše výrobky sú vynikajúcej kvality a dúfame, že s nimi budete plne spokojní! V prípade výskytu ojedinelých výrobných alebo iných vád nás neváhajte kontaktovať. Radi si s Vami dohodneme spôsob nápravy. Pre urýchlenie vybavenia Vašej reklamácie vyplňte reklamačný formulár. Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 kalendárnych dní od prijatia tovaru na náš sklad.

Následne realizujte odoslanie tovaru podľa týchto pokynov:

1. Riadne zabalený tovar nám môžete vrátiť cez ktorékoľvek výdajné miesto zásielkovne (Packety).Všetky výdajné miesta nájdete na stránke:  https://www.packeta.sk/pobocky   .

2. Pri podaní na výdajnom mieste personálu oznámte tento kód: 91552192.

3. Pri podaní zásielky nezabudnite uviesť Vaše meno ako meno odosielateľa.

4. Napíšte na papier číslo reklamácie a Vaše meno a papier priložte do zásielky.

 

 V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať na čísle +421 951 704 689 (Po - Pá od 800 do 1600)

 

Výluky pri reklamácii

Porušením ochrannej pečate, informatívnej nálepky či sériového čísla sa kupujúci vystavuje riziku zamietnutia reklamácie, ibaže k poškodeniu dôjde pri obvyklom používaní. Pečate a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou produktu a nijako neobmedzujú právo zákazníka tovar používať a manipulovať s ním v plnom rozsahu toho, k čomu je tovar určený.         

Ďalej sa záruka nevzťahuje na poškodenia vzniknuté (v prípade, že takáto činnosť nie je činnosťou obvyklou a pritom nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):

  1. mechanickým poškodením tovaru,
  2. elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje) s výnimkou bežných odchýlok,
  3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určené,
  4. neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
  5. ak bol tovar alebo jeho časť poškodená počítačovým vírusom apod.,
  6. ak sa chyba prejavuje iba u softwaru, u ktorého nie je zákazník schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného softwaru a spotrebného materiálu,
  7. tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
  8. prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov,
  9. tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla chyba v dôsledku tejto úpravy,
  10. pri chybne vykonanom upgrade BIOSu, firmware,
  11. tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou,
  12. použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia,
  13. použitím nesprávneho alebo neoriginálneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté, pokiaľ také použitie nie je obvyklé a pritom nebolo vylúčené v priloženom návode k použitiu.

Tieto obmedzenia neplatia, ak boli vlastnosti tovaru, ktoré sú v rozpore s vyššie uvedenými podmienkami, kupujúcim a predávajúcim výslovne dohodnuté, vymienené alebo predávajúcim deklarované, prípadne je možné očakávať vzhľadom na vykonávanú reklamu alebo obvyklému spôsobu použitia tovaru.